Idealna nawierzchnia wokół domu. Zadbaj o kostkę i płyty z betonu!Atrakcyjny wygląd tarasów, alejek oraz podjazdów wykonanych z kostek i płyt betonowych zależy od właściwej pielęgnacji nawierzchni. Co prawda, kostka brukow
[Kraków, 22.12.2020] Norweska grupa Visma została nowym większościowym udziałowcem inFaktu. Dzięki tej transakcji polska spółka dołączy do międzynarodowej grupy, na którą składa się kilkadziesiąt podmiotów dostarczają
Czy internet naprawdę jest niebezpieczny?„Dzień bezpiecznego internetu” to dobra okazja, aby uświadomić sobie, że bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni zależy w dużej mierze od samych użytkowników i ich zachowania. Podczas k
Kuchnia z widokiem na nowoczesnośćW nowoczesnych wnętrzach najważniejsze są: przestrzeń wypełniona światłem i powietrzem, funkcjonalność, wysoka jakość oraz piękno. W ten trend wpisuje się Franke, którego uwaga skupion
75% instalacji fotowoltaicznych w Polsce powstaje z państwowym wsparciem. Raport Oferteo.plAż 76% inwestorów skorzystało z różnego rodzaju dotacji przy budowie instalacji fotowoltaicznych – wynika z raportu Oferteo.pl. Zielona
Warszawa, 30.11.2017 r.Informacja prasowaTo w łazience rano doprowadzamy do perfekcji makijaż i fryzurę, a wieczorem szykujemy skórę do nocnego odpoczynku. Znajdujący się w niej kącik piękności powinien więc być wygodny
Zgłoszenia do „małego ZUS plus” tylko do 1 lutegoPrzedsiębiorcy, którzy chcieliby skorzystać z „małego ZUS plus”, wciąż mogą złożyć odpowiednią deklarację. Eksperci inFakt przypominają, że ostatni dzień zgłos
Warszawa, 31.01.2018 r.Informacja prasowaJakie trendy będą dominować we wzornictwie i wyposażeniu wnętrz? Czy projektanci będą rozwijać silne nurty w designie, czy też pojawią się nowe motywy? Sprawdźmy, co będzie na top
Nie ma wątpliwości, że biorąc szybki prysznic zużywamy mniej wody niż podczas kąpieli w wannie. Z okazji obchodzonego 22 marca Światowego Dnia Wody radzimy, jak korzystając z kabiny natryskowej oszczędzać jeszcze więcej.Pr
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie